Ο “Joker” του 2019 δεν θύμιζε σχεδόν σε τίποτα άλλες ταινίες υπερηρώων και κυρίως αυτές του Batman. Ο ψυχικά διαταραγμένος κλόουν, Άρθουρ Φλεκ του Χοακίν Φίνιξ, μοιάζει μοιάζει να εμπνέεται περισσότερο από τον «Ταξιτζή» (1976) και το “The King of Comedy” (1982) του Μάρτιν Σκορσέζε παρά να έχει «γεννηθεί» στον κόσμο των comic.

Σε μια εποχή, όπου τα κινηματογραφικά σύμπαντα των υπερηρώων, τόσο της Marvel όσο και της DC Comics καταρρέουν, το Χόλιγουντ δεν θα μπορούσε να συνεχίσει να βαδίζει στο ίδιο μονοπάτι καθώς όλες οι παραλλαγές είχαν πια εξαντληθεί με τον κόσμο να έχει κουραστεί. Η απάντηση στο αδιέξοδο ήλθε από τον Τοντ Φίλιπς και τον Φίνιξ. Κι έσκισε! Φέρνοντας, όμως, το επόμενο ερώτημα: Και μετά, τι;
Την απάντηση επιχειρεί να τη δώσει και πάλι ο Τοντ Φίλιπς: Το “Joker: Folie à Deux”.

Ο Φλεκ βρίσκεται έγκλειστος στο διαβόητο άσυλο Arkham, περιμένοντας τη δίκη του. Εκεί, η καταστροφική του πορεία προς τον Τζόκερ βρίσκει μία εξίσου παρανοϊκή σύμμαχο, την Harley Quinn της Lady Gaga. Η συνάντηση των δύο υπερταλέντων όμως αντί να ζωντανέψει μία ακόμη κινηματογραφική δυστοπία καταφέρνει να «γεννήσει» ένα εκρηκτικό μιούζικαλ, που δεν το λες και ταινία. Στην καλύτερη μπορεί να πεις ότι πρόκειται για ένα εκτεταμένο video clip 138’, που αν δε απογοητεύσει, σίγουρα θα μπερδέψει τους φαν της πρώτης ταινίας.

Βασικά, πρόκειται για μια παράσταση 15 τραγουδιών, η οποία «πατάει» μάλλον αμήχανα στον σκοτεινό κόσμο του Batman, ακόμα και για τους μεγαλύτερους λάτρεις των μιούζικαλ. Από την άλλη, αν σου αρέσει η ιδέα ενός μουσικού δράματος με φόντο το Gotham, τότε αυτή η ταινία είναι ακριβώς αυτό που περίμενες να… ακούσεις! Κάτι που βέβαια θα μπορούσες να το κάνεις και μέσα από το spotify.

[mc4wp_form id="278"]