Είναι ζουμερή. Είναι φρέσκια. Και θα σας κοστίσει 18,99 $.

Η φράουλα Elly Amai, που εισάγεται από το Κιότο της Ιαπωνίας, έχει γίνει το πιο viral προϊόν σε παράλογη τιμή που πωλείται στην αλυσίδα πολυτελών παντοπωλείων Erewhon του Λος Άντζελες και έχει γοητεύσει το διαδίκτυο. Αυτή την εβδομάδα, δεκάδες άνθρωποι στο TikTok και στο Instagram έχουν δημοσιεύσει βίντεο σχολιάζοντας τη φράουλα, θαυμάζοντας το κόστος, ενώ επίσης αναρωτιούνται γιατί κάποιος θα πλήρωνε τόσα πολλά για ένα και μόνο φρούτο.

Μερικοί που έδωσαν χρήματα για να πάρουν τη φράουλα στα χέρια τους την περιέγραψαν ως νόστιμη – αν και ακριβή. Άλλοι επισήμαναν το κόστος, υποδηλώνοντας ότι είναι ένα ακόμη προϊόν για τους πλούσιους που συχνάζουν στην αλυσίδα.

Τα τελευταία χρόνια, το Erewhon, το οποίο διαθέτει 10 καταστήματα στην περιοχή του Λος Άντζελες, έχει γίνει hotspot για ντόπιους και τουρίστες χάρη στους A-listers που ψωνίζουν εκεί και στους influencers που δημοσιεύουν τακτικά σχετικά με αυτό στο διαδίκτυο. Τα smoothies τους με επωνυμία διασημοτήτων – συμπεριλαμβανομένου του smoothie “Peaches and Cream” της Kendall Jenner και του smoothie “Strawberry Glaze Soft Serve” της Hailey Bieber – συνέβαλαν στην προώθηση της διαδικτυακής φήμης του καταστήματος, μετατρέποντάς το σε πολιτιστικό φαινόμενο.

Η δημοτικότητα της αγοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι κάτι που η influencer Alyssa Antoci, 22 ετών, γνωρίζει πολύ καλά. Ο θείος και η θεία της, ο Tony και η Josephine Antoci, είναι κάτοχοι της δημοφιλούς αλυσίδας. Και ήταν η Antoci που ξεκίνησε την τάση της φράουλας στο TikTok νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, μοιραζόμενη ένα βίντεο με τον εαυτό της να ανοίγει το κουτάκι με τη φράουλα και να τη δαγκώνει ενώ κάθεται έξω από ένα κατάστημα Erewhon. «Ουάου, αυτή είναι η καλύτερη φράουλα», λέει μετά το γευστικό τεστ. «Αυτό είναι τρελό».

Το βίντεο έχει συγκεντρώσει 15,6 εκατομμύρια προβολές από την Τετάρτη και έχει παρακινήσει κι άλλους στην πλατφόρμα. Ενώ κάποιοι χλεύασαν το βίντεο της Antoci, άλλοι τράβηξαν βίντεο να πηγαίνουν στο Erewhon για να δοκιμάσουν τη φράουλα. Η Antoci, η οποία είπε ότι βοηθούσε στη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του Erewhon, είπε ότι γνωρίζει ότι οι τιμές μπορούν να συμβάλουν στη γενική φρενίτιδα για τα προϊόντα του καταστήματος. Αλλά πιστεύει ότι τα υπερβολικά ακριβά είδη έχουν επίσης κάνει την αλυσίδα προορισμό για πολλούς που θέλουν να δοκιμάσουν τον ειδυλλιακό τρόπο ζωής του Λος Άντζελες.

«Οι άνθρωποι θέλουν να το ζήσουν αυτό και να το λένε στις αναρτήσεις τους», είπε σχετικά με την ιογενή τρέλα γύρω από το ίδιο το κατάστημα. Τα smoothies, για παράδειγμα, είναι «όμορφα» και χρησιμεύουν ως το ιδανικό «φωτογραφικό concept» για τους επισκέπτες, όπως είπε.

Στα καταστήματα Erewhon, τα ράφια στα οποία εκτίθενται οι φράουλες παρουσιάζονται σε ξεχωριστά συσκευασμένα διαφανή δοχεία. Οι φωτογενείς, μεγάλες φράουλες κάθονται στην κορυφή των λευκών μαξιλαριών. Η περιγραφή που δημοσιεύτηκε δίπλα στο προϊόν, που παρέχεται από την Elly Amai, λέει ότι οι φράουλες τους «επαναπροσδιορίζουν τη γλύκα και την ομορφιά». Μόλις αφαιρεθεί από το δοχείο, οι καταναλωτές λαμβάνουν οδηγίες να ξεπλύνουν τη φράουλα, να αφαιρέσουν το στέλεχος και να περιμένουν 30 λεπτά «για να αναδειχθεί η μέγιστη γλυκύτητα και το άρωμα» πριν τη φάνε. «Κάθε φράουλα καλλιεργείται για να πετύχει τέλεια συμμετρία, λαμπερό χρώμα και εξαιρετικό μέγεθος», σύμφωνα με την περιγραφή που εμφανίζεται.

Με τη φράουλα, η Antoci δεν περίμενε απαραίτητα τέτοιο buzz στο διαδίκτυο. Αλλά τώρα, έχει γίνει ένα καυτό εμπόρευμα: σύμφωνα με την Antoci, η φράουλα έχει εξαντληθεί σε τρεις τοποθεσίες του Λος Άντζελες από την Τετάρτη. «Ειλικρινά πιστεύω ότι αυτό είναι ίσως ένα από τα μεγαλύτερα πράγματα που έχουν απογειωθεί, εκτός από τα smoothies», είπε η Antoci.

«Οι φράουλες μαζεύονται στην ακμή τους και φτάνουν στα ράφια στο Erewhon εντός 24-48 ωρών», είπε εκπρόσωπος της Erewhon στο TODAY.com. «Ταχύτερα από το μπρόκολο που αναπτύσσεται στην Καλιφόρνια και φτάνει στις αγορές της Νέας Υόρκης». Ένας εκπρόσωπος της EllyAmai είπε στο δημοσίευμα ότι οι φράουλες μαζεύονται στην Ιαπωνία δύο ημέρες πριν πουληθούν στο Λος Άντζελες και πρέπει να καταναλωθούν εντός τριών ημερών.

Ωστόσο, πολλοί χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν επίσης σχολιάσει πώς πιστεύουν ότι μια τόσο υψηλή τιμή για ένα τόσο μικρό είδος είναι δυστοπική, δεδομένου ότι οι άνθρωποι παλεύουν με το υψηλό κόστος των ειδών παντοπωλείου. Αλλά η Antoci δεν πτοείται από καμία αντίδραση. «Έτσι ακριβώς λειτουργούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», είπε. «Είναι σαν, ξέρετε, να βάλεις ανθρώπους που σε μισούν, αλλά είναι σαν να μην έχει σημασία στο τέλος της ημέρας, γιατί δεν καταλαβαίνουν την ευκαιρία που φέρνει».

Πηγή: NBC news / Κεντρική φωτογραφία: Erewhon

[mc4wp_form id="278"]