Η βρετανική πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία Jaguar αποκάλυψε το πρωτότυπο αυτοκίνητό της Type 00, την πρώτη ματιά ενός νέου ηλεκτρικού οχήματος μετά από ένα αμφιλεγόμενο rebrand που διχάζει απόψεις. Ο κατασκευαστής είπε ότι «παρουσιάζει μια αναμφισβήτητη, απροσδόκητη και δραματική εμφάνιση της Jaguar, ως μάρκας ως συνέχεια της μεταμόρφωσή της», σε μια δήλωση που δημοσιεύθηκε την Τρίτη μετά την αποκάλυψη του αυτοκινήτου στην Εβδομάδα Τέχνης του Μαϊάμι.

Το Type 00 έχει μακρύ καπό και προφίλ fastback, καθώς και ζάντες αλουμινίου 23 ιντσών. Παρουσιάζεται σε δύο χρώματα: Miami Pink και London Blue. «Το πρώτο αντικατοπτρίζει το εμβληματικό περιβάλλον Art Deco της αποκάλυψής του, το δεύτερο αναφέρεται στη βρετανική κληρονομιά του», είπε η Jaguar στην κυκλοφορία.

Αν και το Type 00 είναι μια ιδέα και επομένως δεν θα μπει ποτέ στην παραγωγή, διχάζει τις απόψεις στο διαδίκτυο. Ένας σχολιαστής στο X είπε ότι το αυτοκίνητο «φαίνεται κομψό», αλλά ένας άλλος είπε ότι «00 είναι οα αριθμός οχημάτων που θα πουλήσετε. Πέρα από άσχημο».

Η Jaguar ανακοίνωσε ότι θα γίνει μια μάρκα μόνο ηλεκτρικών αυτοκίνητων που θα επικεντρώνεται στα πολυτελή οχήματα, αλλά η εξέλιξη προχωρά περισσότερο από αυτό. «Αυτή η μετάβαση εκτείνεται πέρα ​​από τα προϊόντα που σχεδιάζει και τους μηχανικούς της Jaguar αντιπροσωπεύοντας μια νέα εποχή για ολόκληρη τη μάρκα», είπε η αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτή η νέα ταυτότητα μάρκας πυροδότησε επίσης διαμάχες όταν αποκαλύφθηκε τον Νοέμβριο.

Κάτω από το σύνθημα «καμία αντιγραφή», η Jaguar δημοσίευσε ένα προωθητικό βίντεο στο οποίο παρουσιάζεται ένα ποικίλο καστ μοντέλων που ποζάρουν και κινούνται σε ένα απόκοσμο τοπίο, το οποίο προκάλεσε την οργή των παραδοσιακών χρηστών. «Χμ, πού είναι τα αυτοκίνητα σε αυτή τη διαφήμιση; Είναι αυτό για μόδα;», έγραψε ένας σχολιαστής στο X.

blank

Η πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία εδώ και 102 έτη, αντικαθιστά το προηγούμενο λογότυπο της, λαμπερό με όλα τα κεφαλαία γράμματα, με ένα νέο που υποτίθεται ότι είναι μια «ισχυρή γιορτή του μοντερνισμού», όπως ανακοινώθηκε στις 18 Νοεμβρίου. Άλλες αλλαγές στο branding της Jaguar περιλαμβάνουν ένα επανασχεδιασμένο λογότυπο του Jaguar που ονομάζεται “leaper” και ένα νέο μονόγραμμα που ενσωματώνει τα J και R στην επωνυμία.

Το Car and Driver αναφέρει ότι το Leaper, το οποίο κοσμεί τα αυτοκίνητά του εδώ και αρκετές δεκαετίες, καταργείται υπέρ του σήματος. «Πρόκειται για μια αναπαράσταση που ανακτά την ουσία της Jaguar, επιστρέφοντάς την στις αξίες που κάποτε την έκαναν τόσο αγαπητή, αλλά καθιστώντας την επίκαιρη για ένα σύγχρονο κοινό», δήλωσε ο Gerry McGovern, επικεφαλής δημιουργικός διευθυντής της Jaguar Land Rover, σε ένα δελτίο τύπου το τελευταίο μήνα.

Το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής υπό τη νέα διεύθυνση της Jaguar θα είναι ένα τετράθυρο ηλεκτρικό grand tourer, το οποίο θα κατασκευαστεί στο Ηνωμένο Βασίλειο. Θα αποκαλυφθεί στα τέλη του 2025, είπε η αυτοκινητοβιομηχανία.

Η Jaguar σχεδιάζει επίσης να ανοίξει μια σειρά από επώνυμα καταστήματα σε όλο τον κόσμο, το πρώτο από τα οποία θα ανοίξει στο 8ο διαμέρισμα του Παρισιού.

Πηγή: CNN / Φωτογραφίες: Jaguar Land Rover

[mc4wp_form id="278"]