Ακόμα και στον πιο μακρινό γαλαξία, οι γυναίκες δεν μπορούν να ξεφύγουν από τα σεξιστικά διαδικτυακά τρολ.

Η Emily Calandrelli έγινε η 100η γυναίκα που πήγε στο διάστημα όταν εντάχθηκε σε μια ομάδα έξι διαστημικών τουριστών σε μια εκτόξευση με επικεφαλής την Blue Origin, την αεροδιαστημική εταιρεία που ανήκει στον δισεκατομμυριούχο Jeff Bezos. «Φτάσαμε στην έλλειψη βαρύτητας, αμέσως γύρισα ανάποδα και κοίταξα τον πλανήτη και τότε υπήρχε τόσο μαυρίλα. Υπήρχε τόσο πολύς χώρος», είπε η Calandrelli σε ένα βίντεο που αναρτήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που την έδειχνε να αντιδρά με δέος βλέποντας τη Γη από το διάστημα. Και πρόσθεσε: «Δεν περίμενα να δω τόσο πολύ χώρο και έλεγα ότι είναι ο πλανήτης μας! Αυτός είναι ο πλανήτης μας! Ήταν το ίδιο συναίσθημα που ένιωσα όταν γεννήθηκαν τα παιδιά μου και έλεγα: «Αυτό είναι το μωρό μου!»».

Όμως δεν άργησαν τα σχόλια κάτω από το βίντεο να πλημμυρίσουν από μίσος και να αφορούν την αντικειμενοποίησή της. Η αστροναύτης και μηχανικός του MIT είπε ότι κάποιοι σεξουαλοποίησαν την αντίδρασή της όταν είδε τον πλανήτη από το διάστημα. Το περιστατικό οδήγησε στην Blue Origin να αφαιρέσει το αρχικό βίντεο από τους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η Calandrelli, η οποία επίσης διοργανώνει μια τηλεοπτική εκπομπή στο Netflix με το όνομα Emily’s Wonder Lab, όπου είναι γνωστή ως “Space Gal”, είπε ότι οι αντιδράσεις την έκαναν λυπημένη και θυμωμένη, αλλά διπλασίασαν τελικά τη χαρά της. Σε μια ανάρτησή της στο Instagram, έγραψε ότι αρνείται να δώσει πολύ χρόνο στους μικρούς άντρες στο διαδίκτυο.

«Νιώθω τις εμπειρίες στην ψυχή μου. Είναι ένα χαρακτηριστικό που πήρα από τον πατέρα μου», είπε. «Νιώθουμε κάθε συναίσθημα βαθιά και τι όμορφος τρόπος είναι αυτός να βιώνεις τη ζωή. Αυτή η χαρά είναι τατουάζ στην καρδιά μου. Δεν θα ζητήσω συγγνώμη ούτε θα νιώσω περίεργα για την αντίδρασή μου. Είναι εξ ολοκλήρου δικό μου και μου αρέσει».

Η Calandrelli είπε σε συνέντευξή της στο CNN ότι η ομορφιά της αποστολής περισσότερων γυναικών στο διάστημα είναι ότι «το περιγράφουν με τέτοιο τρόπο που οι μαμάδες μπορούν να καταλάβουν, που οι γυναίκες μπορούν να καταλάβουν».

Η Blue Origin δεν απάντησε σε αίτημα για σχολιασμό.

Πηγή: The Guardian

[mc4wp_form id="278"]