Πότε άρχισε να μοιάζει με εορταστική παράδοση η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του John Lewis; Ίσως ήταν το 2010, όταν η Ellie Goulding διασκεύασε το “Your Song” του Elton John και η φωνή της ήταν στα κεφάλια όλων μέχρι το Πάσχα. Ή ίσως ήταν η διαφήμιση του 2013, όταν η Lily Allen τραγούδησε το “Somewhere Only We Know” των Keane, με αυτό το αξιολάτρευτο animation της αρκούδας και του λαγού. Όποια κι αν είναι η αγαπημένη σας, οι γιορτινές διαφημίσεις του καταστήματος έχουν γίνει κάτι σαν φρενίτιδα.

Η φετινή κυκλοφορία δεν είναι διαφορετική – ονομάζεται “The Gifting Hour”, επικεντρώνεται στη γνωστή βιασύνη της τελευταίας στιγμής για να αγοράσει κανείς ένα χριστουγεννιάτικο δώρο για ένα αγαπημένο πρόσωπο.

Κυκλοφόρησε λοιπόν επιτέλους και είναι δακρύβρεχτη. Για πολλούς θεατές και αγοραστές δεν τηρεί το ύφος των διαφημίσεων που είχαν συνηθίσει ως τώρα, ωστόσο φαίνεται πως οι δεσμοί της οικογένειας, είναι μια θεματική που συγκινεί. Ο έμπορος λιανικής επέλεξε να απομακρυνθεί από διαφημίσεις που βασίζονται σε χαρακτήρες και να επικεντρωθεί στις οικογενειακές σχέσεις και στη σημασία του να προσφέρεις το τέλειο δώρο. Η γλυκιά διαφήμιση των δύο λεπτών, παραγωγής Saatchi & Saatchi, επικεντρώνεται γύρω από δύο αδερφές, η μία από τις οποίες αναζητά το τέλειο δώρο για την άλλη. Καθώς περιηγείται στο John Lewis πριν κλείσει, η Sally πέφτει πάνω σε μια μαγική πόρτα που της επιτρέπει να βουτήξει στις αναμνήσεις της για να προσπαθήσει να βρει αυτό το ιδιαίτερο αντικείμενο που θα λατρέψει η αδερφή της.

Το τραγούδι που θα συνοδεύει τη διαφήμιση είναι το The Verve’s Sonnet, που ερμηνεύεται σε μια συναισθηματική ακουστική έκδοση από τον Richard Ashcroft. Οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να ξαναδημιουργήσουν το τραγούδι φέτος σε ένα διάλειμμα από την παράδοση. Συνήθως, το τραγούδι είναι διασκευή, αλλά αυτή τη φορά ο John Lewis ζητά από τον κόσμο να κάνει τις δικές του διασκευές, με την ευκαιρία να κερδίσει μερικά καταπληκτικά βραβεία, συμπεριλαμβανομένης της ευκαιρίας να ηχογραφήσει τη διασκευή του για να κυκλοφορήσει σε μια ειδική έκδοση της διαφήμισης την ημέρα των Χριστουγέννων.

Το τελευταίο στιγμιότυπο της διαφήμισης δείχνει το tagline:

«Το μυστικό για να βρεις το τέλειο δώρο; Να γνωρίζεις πού να κοιτάξεις».

Δείτε τη διαφήμιση:

Πηγή: The Independent / Radio Times

[mc4wp_form id="278"]