Η μπίρα ευρωπαϊκού τύπου με βάση τα φρούτα αναδεικνύεται ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη τάση μπίρας στη Βρετανία, με τη ζήτηση να εκτοξεύεται και τις πωλήσεις να σημειώνουν εντυπωσιακή άνοδο. Σύμφωνα με στοιχεία της Tesco, ο όγκος πωλήσεων αυτών των ελαφριών, δροσιστικών μπιρών αυξήθηκε κατά 250% μέσα σε έναν χρόνο.

Αν και οι φρουτώδεις μπίρες είναι εδώ και χρόνια δημοφιλείς σε χώρες, όπως η Γαλλία, η Γερμανία και το Βέλγιο, στη Βρετανία άρχισαν να κερδίζουν έδαφος τα τελευταία 15 χρόνια, με προϊόντα, όπως η βελγική Fruli, η Bacchus Kriek και η γερμανική Radler. Η μεγάλη ώθηση, όμως, ήρθε από τη Jubel, μια βρετανική μάρκα, που ξεκίνησε το 2018 και έκτοτε έχει καθιερωθεί ως η απόλυτη φρουτομπίρα για τους νέους καταναλωτές.

Η Jubel ιδρύθηκε από τον Jesse Wilson, ο οποίος εμπνεύστηκε την ιδέα κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού για σκι στη Γαλλία. Εκεί, ανακάλυψε την Bière Pêche, μια ελαφριά lager με σιρόπι ροδάκινου, που αποδείχθηκε εξαιρετικά δημοφιλής μεταξύ των φίλων του, ανεξαρτήτως αν ήταν λάτρεις της μπίρας ή όχι.

«Σκέφτηκα ότι αυτό το στυλ μπίρας θα μπορούσε να είναι το ιδανικό δροσιστικό ποτό για τις βρετανικές παμπ», δηλώνει ο Wilson. «Αναπτύξαμε την επιχείρησή μας κυρίως μέσω της από στόμα σε στόμα διάδοσης και σήμερα η Jubel έχει γίνει μία από τις κορυφαίες craft μπίρες της χώρας».

Η νέα εποχή της μπίρας

Η Tesco αναγνωρίζει πλέον τη φρουτομπίρα ως τη μεγαλύτερη καινοτομία στη βρετανική αγορά μπύρας από την έκρηξη της craft μπίρας πριν από 15 χρόνια. Σύμφωνα με τον Ben Cole, αγοραστή μπίρας της Tesco, η τάση αυτή έχει τις ρίζες της στο κίνημα της craft μπίρας, καθώς οι καταναλωτές άρχισαν να ανακαλύπτουν μπίρες με έντονα αρώματα τροπικών φρούτων.

Παράλληλα, η άνοδος της φρουτομπίρας θυμίζει την έκρηξη του μηλίτη με βάση τα φρούτα, που ξεκίνησε πριν από δύο δεκαετίες με την εισαγωγή ποικιλιών αχλαδιού και κορυφώθηκε με τη μεγάλη επιτυχία brands, όπως η Kopparberg. Η Jubel σημειώνει αύξηση 300% στις πωλήσεις της και ολοένα περισσότερες εταιρείες να επενδύουν στη φρουτομπίρα, κάτι που δείχνει ότι η τάση αυτή ήρθε για να μείνει.

Πηγή: Cibum

[mc4wp_form id="278"]