Ένα καταξιωμένο νέο άλμπουμ. Μια τιτάνια κατοικία στο Coliseo De Puerto Rico. Μια εντυπωσιακή απόδοση στο SNL50. Το 2025, είναι μια καλή στιγμή να είσαι Bad Bunny.

Ο Πορτορικανός μουσικός, ηθοποιός, σχεδιαστής, ακτιβιστής, νόμιμος επαγγελματίας παλαιστής – και ο κατάλογος συνεχίζεται – έχει ανέβει τους τελευταίους μήνες σε δημοτικότητα. Το τελευταίο του άλμπουμ, Debí Tirar Más Fotos, αντλεί σε μεγάλο βαθμό από την παράδοση της μουσικής του Πουέρτο Ρίκο και σηματοδοτεί μια από τις πιο αναγνωρισμένες κυκλοφορίες του μέχρι σήμερα. Η κυκλοφορία του δίσκου τον έκανε να εμφανίζεται παντού, από τις στάσεις του μετρό της Νέας Υόρκης με τον Jimmy Fallon έως τους Hot Ones.

Στο σήμερα, ο Bad Bunny αποκαλύφθηκε ως το πρόσωπο της νέας ανοιξιάτικης καμπάνιας του Calvin Klein Underwear, που γυρίστηκε από τον θρυλικό Mario Sorrenti. Ο Bunny ενώνεται με τους Jeremy Allen White, Justin Bieber, ο Jeremy Pope και, φυσικά, Mark Wahlberg στα βιβλία ιστορίας του CK. Σε μια χρονιά που χαρακτηρίστηκε από τον καλλιτέχνη να ακολουθεί μια απογυμνωμένη προσέγγιση στη μουσική του, είναι μια εμπνευσμένη επιλογή για μια παράδοση του Calvin Klein με μια απογυμνωμένη αισθητική από μόνη της.

Οι υπεύθυνοι του Calvin Klein έχουν ένα αρκετά αυστηρό πρότυπο φυσικής κατάστασης που ορίστηκε από τα παλιά μοντέλα και ο Bunny κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για να το πετύχει. «Είχα μια ολόκληρη ρουτίνα επικεντρωμένη στη σωματική διάπλασή μου και στο να αποκτήσω την καλύτερη φόρμα για αυτήν την καμπάνια», λέει στο GQ. «Έτρωγα πολύ καθαρά και προπονούμουν όσο το δυνατόν περισσότερο». Πολύ πιο δύσκολη από την προπόνηση, όμως, ήταν η δίαιτα—προετοιμαζόταν για το γύρισμα ενώ προωθούσε το “Debí Tirar Más Fotos” στη Νέα Υόρκη, την οποία αποκαλεί την αγαπημένη του πόλη για φαγητό.

Επιδίωξε επίσης να βάλει μια προσωπική σφραγίδα στην καμπάνια. Για τον Banny, η απάντηση ήταν απλή: Μουσική. «Ο ευκολότερος και πιο αποτελεσματικός τρόπος για να βάλω την υπογραφή μου σε οποιοδήποτε έργο είναι πάντα μέσω της μουσικής», εξηγεί. Με τόση πρόθεση πίσω από τον δίσκο “Debí Tirar Más Fotos” να στρέψει τα φώτα της δημοσιότητας προς την παράδοση και τον πολιτισμό του Πουέρτο Ρίκο, βάζοντας ένα βίντεο καμπάνιας του Calvin Klein σε ένα από τα κομμάτια από το νέο του άλμπουμ, “EoO”, του επέτρεψε να γνέφει στην κληρονομιά του μέσα από την τεράστια πλατφόρμα της φημισμένης μάρκας. Όπως το έθεσε, «Πιστεύω πραγματικά ότι ο καλύτερος τρόπος για να επηρεάσεις είναι να είσαι γνήσιος, αυθεντικός και η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου — αυτό ακριβώς είναι το τελευταίο μου άλμπουμ».

Είναι το ίδιο ήθος που έφερε ο Bunny σε κάθε στάδιο στο οποίο ανέβηκε το 2025, όχι πιο αξιοσημείωτο από την απόδοσή του στο SNL50. Αναγνώρισε την ευκαιρία για αυτό που ήταν και συνέλαβε το κομμάτι ανάλογα. «Απλώς έμεινα σε αυτό που τονίζουμε από την αρχή της χρονιάς: την κουλτούρα μου [και] τη μουσική του Πουέρτο Ρίκο κι έτσι ήταν η τέλεια σκηνή για να εισαγάγω τους Los Sobrinos στον κόσμο και να τονίσω τα ταλέντα του Πουέρτο Ρίκο».

Όταν τελείωσε το γύρισμα, ο Banny είχε ένα μόνο πράγμα στο μυαλό του: φαγητό. «Το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ μόλις ολοκληρώσαμε την καμπάνια ήταν να φάω τα πάντα στο μενού στο Lala», λέει. «Αλλά αυτό που λαχταρούσα περισσότερο ήταν οι κροκέτες Manchego και το τραγανό ρύζι τόνου».

Πηγή: GQ / Φωτογραφίες: Mario Sorrenti

[mc4wp_form id="278"]