
Οι περισσότεροι από εμάς είχαμε εμπειρίες ξενοδοχείων που μας στοιχειώνουν ακόμα. Η στενή συνάντηση με μια κατσαρίδα. Το δωμάτιο σε μέγεθος ντουλάπας. Οι διάδρομοι γεμάτοι σκουπίδια. Ο εμφανώς άρρωστος υπάλληλος της ρεσεψιόν που μπορεί να μας έχει κολλήσει ή όχι covid.
Υπήρχαν σημάδια; Όπως, φωτεινά κόκκινα σημάδια που αναβοσβήνουν και θα μπορούσαν να μας προειδοποιήσουν ότι επρόκειτο να κάνουμε ένα λάθος; Συχνά, λένε οι ειδικοί των ξενοδοχείων, τα σημάδια είναι εκεί. Απλά πρέπει να ξέρετε πού θα τα βρείτε. Καθηγητές φιλοξενίας, σύμβουλοι, νυν και πρώην στελέχη του κλάδου και συγγραφείς έχουν συμβουλές να δώσουν για να αναγνωρίσουμε τα red flags κατά την κράτηση ή το check in σε ένα ξενοδοχείο.
Ιστότοποι κρατήσεων
Ο David Eisen, αντιπρόεδρος και αρχισυντάκτης του περιοδικού Hotels, συνέστησε να ελέγξετε προσεκτικά τον ιστότοπο κράτησης πριν υποβάλετε την πληρωμή σας, να ελέγξετε την ορθογραφία του ονόματος του ξενοδοχείου και της διεύθυνσης web. Δεν θέλετε να πέσετε θύματα μιας δόλιας επιχείρησης που θα σας κλέψει τα χρήματά σας και θα σας αφήσει χωρίς κράτηση ξενοδοχείου. Υπάρχουν κακόβουλα στοιχεία εκεί έξω που θα τροποποιήσουν ελαφρώς το πραγματικό όνομα του ιστότοπου ή το όνομα του ξενοδοχείου.
Το πρόβλημα θα μπορούσε να προκύψει ακόμα κι αν πιστεύετε ότι έχετε κάνει μια σωστή αναζήτηση για το ξενοδοχείο στο διαδίκτυο, δήλωσε ο John E. DiScala, ιδρυτής του JohnnyJet.com. «Ποτέ μην γκουγκλάρετε το όνομα του ξενοδοχείου και απλώς κάνετε κλικ στη διαφήμιση, γιατί πολλοί είναι απατεώνες», είπε.
Πάρα πολλές κακές κριτικές
Οι κριτικές ξενοδοχείων μπορούν να σας πουν πολλά για το μέρος που σκέφτεστε. Αλλά δεν αρκεί να κοιτάξουμε απλώς τη συνολική βαθμολογία. Ο Mychal Milian, καθηγητής καταλύματος στο Chaplin School of Hospitality & Tourism Management του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Φλόριντα, είπε ότι οι κώδωνες του κινδύνου χτυπούν αν δεν δει πρόσφατες κριτικές, αν δει μόνο εξαιρετικά θετικές κριτικές ή αν το ξενοδοχείο δεν απαντήσει. Ο Recep “Richie” Karaburun, καθηγητής στο Tisch Center of Hospitality του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, είπε ότι δίνει ιδιαίτερη προσοχή στον αριθμό των υποτυπωδών κριτικών και σε αυτά που λένε. Είναι από δυσαρεστημένους πελάτες με μεμονωμένες κακές εμπειρίες; Ή μήπως επισημαίνουν μια αρνητική τάση; Αναζητά επίσης παράπονα για πράγματα που είναι εκτός ελέγχου του ξενοδοχείου, όπως κατασκευές, μυρωδιές από την περιοχή ή έντονη κίνηση, γιατί αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα γι ‘αυτό.
Η Susan Barry, πρόεδρος του Hive Marketing που εστιάζει στη φιλοξενία και οικοδέσποινα του podcast “Top Floor”, είπε ότι θέλει να δει πώς ανταποκρίνονται οι εργαζόμενοι στο ξενοδοχείο στις κριτικές επισκεπτών. «Είναι σούπερ επαναλαμβανόμενοι και ακούγονται παράξενοι; Αφιερώνουν πραγματικά χρόνο για να απαντήσουν στα σχόλια; » Είπε επίσης, ότι είναι κακό σημάδι όταν ένας ξενοδόχος απαντά σε μια ανάμεικτη κριτική και σχολιάζει μόνο ένα θετικό στοιχείο. «Αν ένα ξενοδοχείο το κάνει αυτό, δεν πρόκειται να σε πάρουν στα σοβαρά αν προκύψει κάτι», είπε.
Μη πειστικές φωτογραφίες
Εάν ένα ξενοδοχείο εμφανίζει στοκ φωτογραφίες, φωτογραφίες που τραβήχτηκαν με αντιεπαγγελματικό τρόπο ή τυχαίες εικόνες δίσκων πρωινού, προσέξτε. Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να εμφανίζουν φωτογραφίες που δείχνουν πώς μοιάζει στην πραγματικότητα το ακίνητο.
Ο Chekitan S. Dev, καθηγητής στο Nolan School of Hotel Administration του Πανεπιστημίου Cornell, είπε σε ένα email ότι οι πιθανοί επισκέπτες πρέπει να κάνουν κάποιο ψηφιακό κυνήγι για να διασφαλίσουν ότι οι φωτογραφίες αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα. Αναζητήστε φωτογραφίες σε κριτικές ή άρθρα σχετικά με το ξενοδοχείο για να επιβεβαιώσετε αυτό που βλέπετε στον ιστότοπο του ξενοδοχείου.

Τιμές πολύ καλές για να είναι αληθινές
Βρήκατε μια απίστευτη συμφωνία; Κάντε μερικά κλικ για να βεβαιωθείτε ότι είναι νόμιμο. Ο Milian, γενικός διευθυντής των ξενοδοχείων Marriott και AC κοντά στο Διεθνές Αεροδρόμιο Fort Lauderdale-Hollywood, είπε ότι αν δει ένα ξενοδοχείο που είναι καταχωρισμένο στο διαδίκτυο που χρεώνει πολύ λιγότερα, αναρωτιέται γιατί. Ορισμένες χρεώσεις — όπως για WiFi, χώρο στάθμευσης ή άλλες ανέσεις — ενδέχεται να μην εμφανίζονται στην αναζήτηση. «Ποιο είναι το αλίευμα, ποιοι είναι οι κρυφοί κίνδυνοι;» είπε. Μια χαμηλή τιμή μπορεί επίσης να υποδηλώνει ότι ένα ξενοδοχείο βρίσκεται σε μια γειτονιά με υψηλότερη εγκληματικότητα. Ο Dev είπε ότι θα συμβούλευε να μην μένετε σε τέτοιες περιοχές, αλλά εάν είναι αναπόφευκτο, βεβαιωθείτε ότι το ξενοδοχείο έχει λάβει μέτρα ασφαλείας.
Κακό λόμπι
Κάντε έναν απολογισμό όταν μπείτε σε ένα ξενοδοχείο: Εάν το λόμπι είναι ακατάστατο, μυρίζει σαν πολύ αποσμητικό χώρου ή έχει προφανή προβλήματα συντήρησης, αυτό θα μπορούσε να είναι ένα red flag.
Αν το λόμπι είναι χάλια, πώς θα φαίνονται τα δωμάτιά σας. Ο Karaburun είπε ότι κάποτε είχε ένα αφεντικό που τον συμβούλεψε να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα του λόμπι ως μετρητή για την υπόλοιπη ιδιοκτησία. «Αν η τουαλέτα του λόμπι είναι καθαρή, αυτό σημαίνει ότι το ξενοδοχείο είναι καθαρό», είπε. «Αν η κοινή τουαλέτα δεν είναι καθαρή, αυτό σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρονται για το ξενοδοχείο».
Κακές αλληλεπιδράσεις στην πραγματική ζωή
Ο Dev είπε ότι προσπαθεί πάντα να καλεί ένα ξενοδοχείο για να αξιολογήσει τον επαγγελματισμό, την ανταπόκριση και την τεχνογνωσία του προσωπικού. «Αν χρειάζεται πολύς χρόνος και πλοήγηση σε ένα περίπλοκο τηλεφωνικό σύστημα για να φτάσεις σε έναν άνθρωπο υπεύθυνο, αν δεν φαίνεται να έχει βασική εθιμοτυπία στο τηλέφωνο ή αν δεν είναι ευγενικός και ενθουσιώδης για να απαντήσει στις ερωτήσεις σας, αυτό δεν είναι καλό σημάδι», είπε.
Αφού φτάσετε σε ένα ξενοδοχείο, εάν χρειάζεται αδικαιολόγητο χρονικό διάστημα για να αντιμετωπίσει κάποιος ένα πρόβλημα, αυτό θα μπορούσε να είναι ένα σημάδι ότι έχετε επιλέξει το λάθος μέρος. Εάν, για παράδειγμα, το AC στο δωμάτιό σας δεν λειτουργεί και είναι ζεστό και αν δεν υπάρχει κάποιος εκεί που προσπαθεί να το επισκευάσει γρήγορα, αυτό συμβαίνει επειδή δεν μπορεί να επισκευαστεί γρήγορα.

Βρώμικο δωμάτιο
Οι επισκέπτες μπορεί να θέλουν να ζητήσουν ένα νέο δωμάτιο, εάν τους έχει ανατεθεί ένα δωμάτιο που έχει παλιά έπιπλα, φώτα που δεν ανταποκρίνονται, δυσλειτουργικά χειριστήρια θερμοκρασίας ή θορυβώδη κλιματισμό. Ο Karaburun, ο οποίος επιθεώρησε τοποθεσίες σε προηγούμενη δουλειά, είπε ότι βγάζει το πάπλωμα και κοιτάζει τα στρώματα και κάτω από τα κρεβάτια για να βεβαιωθεί ότι τα δωμάτια έχουν καθαριστεί σωστά.
Τα παλιά έπιπλα και οι τηλεοράσεις θεωρούνται επίσης άσχημα σημάδια. Μπορεί να είναι πολύ αργά για να εγκαταλείψετε τη διαμονή σας στο ξενοδοχείο σε εκείνο το σημείο – επομένως είναι σημαντικό να ελέγξετε επίσης τις πολιτικές σχετικά με την ακύρωση μιας κράτησης και την επιστροφή χρημάτων για το υπόλοιπο της διαμονής σας.
Πηγή: The Washington Post