
Η Δούκισσα του Sussex μας έδωσε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το lifestyle brand της.
Ανακοινώνοντας το project στο Instagram τον Μάρτιο του περασμένου έτους, η Meghan είχε αποκαλύψει ότι θα λάνσαρε το “American Riviera Orchard” – μια μάρκα που ανέφερε ότι θα εστιαζόταν στο σπίτι, τον κήπο, το φαγητό και το γενικό περιεχόμενο του τρόπου ζωής. Η μάρκα θα πουλούσε επίσης μια ποικιλία οικιακών ειδών, όπως βιβλία μαγειρικής, φαγητό και μαγειρικά σκεύη, με την πρώτη της προσφορά – ένα βάζο μαρμελάδα φράουλα – να στέλνεται σε μόλις 50 φίλους και οπαδούς της δούκισσας.
Ενώ το έργο αρχικά προοριζόταν να κυκλοφορήσει το περασμένο καλοκαίρι, τα πράγματα φαίνονταν να σταματούν σε σχέση με τη μάρκα – με τη Meghan να μαε ενημερώνει ξανά για το νέο της project. Η δούκισσα εξήγησε ότι μετονόμασε τώρα τη μάρκα σε “As ever”, με τον ιστότοπο να δείχνει τη Meghan χέρι-χέρι καθώς περπατά σε ένα καταπράσινο χωράφι με την κόρη της, την τρίχρονη Lilibet.
Αν και μπορούμε ακόμα να περιμένουμε περισσότερες μαρμελάδες από το τελευταίο εγχείρημα της Meghan, η ηθοποιός αποκάλυψε ότι θα διατίθενται περισσότερα. «Πέρυσι, σκέφτηκα, «Αμερικανική Ριβιέρα», που ακούγεται τόσο υπέροχο όνομα. Είναι η γειτονιά μου – είναι το παρατσούκλι για τη Σάντα Μπάρμπαρα – αλλά με περιόρισε σε πράγματα που μόλις κατασκευάστηκαν και αναπτύχθηκαν σε αυτήν την περιοχή», εξηγεί.
Ενώ ο ιστότοπος “As Ever” είναι live, δεν υπάρχει τίποτα διαθέσιμο προς το παρόν για αγορά. Ωστόσο, οι επισκέπτες ενθαρρύνονται να εγγραφούν στον ιστότοπο, ο οποίος περιγράφεται γραφικά ως «εξοικονόμηση θέσης στο τραπέζι». Αλλά υπήρξε ένα πρόβλημα στη μετονομασία της μάρκας σε “As ever”. Έχει αναφερθεί ότι έγγραφα που κατατέθηκαν στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ (USPTO) ζήτησαν να πουληθούν ποδιές και άλλα είδη ένδυσης, εκτός από άλλα προϊόντα, με την επωνυμία “As Ever” το 2022.
Υπήρξε μια μερική απόρριψη 145 σελίδων το 2023, καθώς η επωνυμία είχε παρόμοιο όνομα με μια κινεζική εταιρεία ρούχων, γνωστή ως ASEVER. «Τα σημάδια είναι πανομοιότυπα στον ήχο και ουσιαστικά πανομοιότυπα στην εμφάνιση και είναι επομένως συγκεχυμένα παρόμοια για τους σκοπούς του προσδιορισμού της πιθανότητας σύγχυσης, ήταν η απάντηση από το USPTO εκείνη την εποχή. Έκτοτε, αυτό διορθώθηκε, με ένα νέο εμπορικό σήμα που χορηγήθηκε στην επωνυμία “As Ever” της Meghan το 2024, αφού αφαιρέθηκαν οι αναφορές για πωλήσεις ρούχων.
Αυτό πρέπει επίσης να είναι κάπως ανακούφιση για τον Mark Kolski, ο οποίος διευθύνει την επωνυμία vintage ρούχων “As Ever” με έδρα το Μπρούκλιν. Έκτοτε έλαβε ένα μικρό ενδιαφέρον καθώς οι αγοραστές μπέρδεψαν το εγχείρημά του με αυτό της Δούκισσας του Sussex. Ο Kolski επιβεβαίωσε ότι δεν θα ζητήσει καμία νομική ενέργεια. «Θέλω απλώς να ξέρω ότι μπορώ να κρατήσω το όνομά μου και να φτιάχνω ρούχα», είπε σε συνέντευξή του στο Women’s Wear Daily.
Φυσικά, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Meghan βρίσκεται στο τιμόνι μιας μάρκας lifestyle. Πριν από τον βασιλικό γάμο της με τον πρίγκιπα Harry, η ηθοποιός των Suits διατηρούσε το δικό της blog, “The Tig”, από το 2014 έως το 2017. Η Meghan είχε στο παρελθόν περιγράψει τον ιστότοπο ως μια ψηφιακή «συζήτηση μεταξύ φιλενάδων», που κάλυπτε περιεχόμενο μόδας και ομορφιάς, αλλά δημοσίευε και εμπνευσμένα κομμάτια για νεαρές γυναίκες. Το 2022, αναφέρθηκε ότι η Meghan είχε υποβάλει αίτηση για το εμπορικό σήμα “The Tig”, πυροδοτώντας εικασίες για ένα rebrand.
Στη λεζάντα της ανάρτησής της στο βίντεο, η Meghan αναφέρθηκε και στην πρώην επωνυμία της: «Αν με ακολουθείτε από τις μέρες που δημιούργησα το The Tig, θα ξέρετε ότι αυτό δεν θα μπορούσε να είναι πιο αληθινό για μένα», λέει, «Αυτό το νέο κεφάλαιο είναι μια επέκταση αυτής που ήταν πάντα η γλώσσα της αγάπης μου, συνδυάζοντας όμορφα όλα όσα λατρεύω — φαγητό, κηπουρική, διασκέδαση, στοχαστική ζωή και χαρά στην καθημερινότητα. Θα συνεχίσω να μοιράζομαι τα παρασκήνια μαζί σας εδώ καθώς ξεκινάμε και ανυπομονώ να πάρετε στα χέρια σας όλα όσα έχουμε δημιουργήσει».
Η Megan Markle κυκλοφόρησε και μια lifestyle σειρά στην πλατφόρμα Netflix, με τίτλο “With love, Meghan”, όπου μοιράζεται με τους θεατές όλα όσα αγαπάει στην καθημερινότητά της. Η σειρά είναι ήδη διαθέσιμη και στο ελληνικό Netflix.
Πηγή: Harper’s Bazaar / Κεντρική φωτογραφία: Netflix