Η νέα καμπάνια Prada για το Κινεζικό Νέο Έτος 2025 γιορτάζει την έναρξη της χρονιάς του φιδιού, μια ισχυρή πηγή μεταφορικών οραμάτων.

Με βάση τον βαθύ σεβασμό που αποδίδεται σε αυτό το μυστηριώδες ζώο στην κινεζική κουλτούρα, οι εικόνες ερμηνεύουν εκ νέου τις σπείρες του φιδιού και τις μετατρέπουν σε ένα εντυπωσιακό δημιουργικό σύμβολο. Οι καμπύλες ανιχνεύουν στριφογυριστές σπείρες και γίνονται μια οπτική αναπαράσταση της έννοιας της κοινότητας, τεκμηριωμένη ως μια περιεκτική σειρά ανθρώπων από διάφορους κλάδους που αλληλεπιδρούν και ζωντανεύουν αυτό το ζώδιο του κινεζικού ζωδιακού κύκλου.

Με δημιουργική σκηνοθεσία από τον Ferdinando Verderi και φωτογραφία από τον Oliver Hadlee Pearch, τα οπτικά στοιχεία αποτελούνται από μια αλυσίδα που μοιάζει με φίδι από ανθρώπινες σιλουέτες που διανθίζεται από διάφορους πραγματικούς χαρακτήρες είτε μόνες είτε μαζί.

Για την περίσταση, η Prada συγκεντρώνει ένα ετερογενές καστ ανθρώπων από διαφορετικά κοινωνικά στρώματα, συμπεριλαμβανομένων των Πρέσβεων Jia Ling, Li Xian, Ma Long, Ma Yili, Yang Shuyu του Ιστορικού Τέχνης Wu Hung, των καλλιτεχνών Peng Wei, Zhang Enli, της αρχιτεκτόνισσας Rossana Hu και των μοντέλων Du Juan, Ju Xiaowen, Zhao Lei.

Ως φόρος τιμής στον βαθύ σεβασμό για αυτό το ζώο στην κινεζική κουλτούρα, η καμπάνια επαναπλαισιώνει τη συναισθηματική μας σχέση με το φίδι, όπως φαίνεται στην ταινία που σκηνοθετεί η Dorothy Sing Zhang. Όλο το καστ συγκεντρώνεται και, ως σύνολο, επιδεικνύει τους έμφυτους συσχετισμούς μεταξύ τους.

Υπάρχει επίσης μια υποβλητική νέα εκδοχή του λογότυπου της Prada: στο σχοινί που περιβάλλει τα γράμματα μεγαλώνει αβίαστα ένα κεφάλι και μια ουρά και το λογότυπο μετατρέπεται σε φίδι.

Πηγή: Prada

[mc4wp_form id="278"]