Είκοσι χρόνια μετά την επιτυχία της πρώτης τους συνεργασίας, ο Louis Vuitton και ο Ιάπωνας καλλιτέχνης Takashi Murakami επιστρέφουν με μια επανέκδοση που έχει όλα τα φόντα για μια νέα επιτυχία. Δημιουργημένη ειδικά για την εικοστή επέτειο της πρώτης τους συνεργασίας, η συλλογή περιλαμβάνει έως και διακόσια διαφορετικά αντικείμενα, που κυμαίνονται από τσάντες και αξεσουάρ μέχρι αρώματα και υποδήματα.

Για να γιορτάσουν το λανσάρισμα, που θα αποκαλυφθεί παγκοσμίως την 1η Ιανουαρίου 2025, η Louis Vuitton και ο Murakami επέλεξαν να προσκαλέσουν τη Zendaya, είδωλο του κινηματογράφου και του στυλ του 2024 και πρεσβεύτρια του γαλλικού maison, να συμμετάσχει στην καμπάνια. Αιχμαλωτισμένη από τον φακό των διάσημων φωτογράφων Inez και Vinoodh, η ηθοποιός ενσαρκώνει όλα τα ιδανικά της συνεργασίας, συμπεριλαμβανομένης της τόλμης, της απεριόριστης ενέργειας και της ζωντάνιας. Ψυχεδελικά και παιχνιδιάρικα στοιχεία χρωματίζουν τις εικόνες, γιορτάζοντας την εμβληματική φαντασία του Murakami που εμφανίζεται στη συλλογή.

Τα αδιαμφισβήτητα αστέρια της καμπάνιας είναι τα λουλουδάτα μοτίβα που δημιούργησε ο ιδρυτής του καλλιτεχνικού κινήματος Superflat. Για πρώτη φορά στην ιστορία του Louis Vuitton, το όνομα του maison τροποποιήθηκε σε μια καμπάνια, με τα αρχικά γράμματα του λογότυπου να αναδιατάσσονται παιχνιδιάρικα από τους χαρακτήρες του καλλιτέχνη, Superflat και Superflat Panda. Μαζί με τις εικόνες, ο Louis Vuitton και ο Murakami κυκλοφόρησαν δύο ταινίες μικρού μήκους στις οποίες ο καλλιτέχνης στέλνει ένα κινητό τηλέφωνο της δεκαετίας του 2000 στη Zendaya. Μετακομίζοντας από το Τόκιο στη Νέα Υόρκη, μόλις ανοίξει το τηλέφωνο, ο κόσμος του Murakami ζωντανεύει γύρω από την ηθοποιό.

Οι εικόνες της καμπάνιας περιλαμβάνουν μερικά από τα πιο σημαντικά κομμάτια και τσάντες από τη συνεργασία, όπως τα All in BB, Speedy, Keepall, Monogram Mules και μεταξωτά φουλάρια.

Το πρώτο κεφάλαιο της συλλογής Louis Vuitton x Murakami θα είναι διαθέσιμο παγκοσμίως από την 1η Ιανουαρίου 2025.

Πηγή: nss magazine

[mc4wp_form id="278"]