Οι Γαλλίδες είχαν δίκιο: για να μην σταματήσει να μυρίζει το άρωμά σου πρέπει να το χρησιμοποιήσεις στα μαλλιά σου. Ναι, οι Γαλλίδες ήταν πάντα σημείο αναφοράς όσον αφορά την ομορφιά. Και πολύ περισσότερο στον τομέα του αρώματος, στον οποίο έχουν πλεονέκτημα γιατί έκαναν πολλά πράγματα πρώτες από όλες.
Η έκρηξη στα αρώματα μαλλιών είναι μια πραγματικότητα που θα συνεχίσει να αυξάνεται τα επόμενα χρόνια. Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία της IMARC, η παγκόσμια αγορά για body και hair mist αναμένεται να σημειώσει σημαντική ανάπτυξη άνω του 6% μεταξύ 2024 και 2032. Οι λόγοι για αυτό το trend, λένε, βασίζονται κυρίως σε λειτουργικούς λόγους αφού στις περισσότερες περιπτώσεις, οι εκδόσεις των αρωμάτων μαλλιών έχουν συνήθως ενσωματωμένα άλλα οφέλη όπως ενυδάτωση ή λάμψη. Οι Γαλλίδες, εκείνες οι γυναίκες που, σύμφωνα με τον αρωματοποιό Francis Kurkdjian, προτιμούν να μην αποκαλύπτουν το όνομα του αρώματος τους επειδή θέλουν να είναι μέρος της οικειότητας (και της γοητείας τους), χρησιμοποιούν αυτό το είδος αρώματος μαλλιών εδώ και χρόνια ή εφαρμόζουν το συνηθισμένο τους άρωμα στα μαλλιά τους. Για παράδειγμα, η Jeanne Damas εξομολογήθηκε το συγκεκριμένο τελετουργικό της στον Coveteur: «Πριν βγω το βράδυ μου αρέσει να βάζω λίγο άρωμα στο πίσω μέρος του λαιμού μου αλλά και στα μαλλιά μου. Με αυτό τον τρόπο όταν χορεύεις και κινείσαι όλοι το μυρίζουν και είναι πολύ ωραίο. Επίσης και όταν κάνει ζέστη το καλοκαίρι», είπε.
Και η ίδια η Lolita Lempicka, δημιουργός του διάσημου έπους των αρωμάτων, είπε σε συνέντευξή της σε αυτή την εφημερίδα ότι το έκανε επίσης: «Μου αρέσει να αρωματίζω τα μαλλιά μου γιατί η μυρωδιά διαρκεί περισσότερο. Και επειδή όταν με φιλούν, μυρίζουν το άρωμά μου».
Η αγορά αρωμάτων μαλλιών αυξάνεται λόγω της πολυλειτουργικής φύσης τους
Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω θα αφήσετε ίχνος – το ίχνος ενός αρώματος είναι ένας λόγος που καθορίζει την αγορά του – υπάρχει όμως ένας άλλος πολύ πιο πρακτικός λόγος που επιβεβαιώνουν οι ειδικοί: το άρωμα που εφαρμόζεται στα μαλλιά διαρκεί περισσότερο.
Αυτό μας το επιβεβαιώνει η ομάδα του Givenchy στην Ισπανία, η οποία έχει αρκετά hair mist μαλλιών με μυρωδιά από τα εμβληματικά της αρώματα. «Το άρωμα στα μαλλιά παραμένει ακόμα περισσότερο από ό,τι στο σώμα, αφού τα μαλλιά απορροφούν τις οσμές πιο έντονα. Επιπλέον, απωθεί τα δυσάρεστα αρώματα που μπορεί να κολλήσουν στα μαλλιά, όπως οσμές φαγητού ή καπνού. Είναι ένα ιδανικό προϊόν», εξηγούν. Και επιβεβαιώνουν αυτό που προβλέπουν τα παγκόσμια δεδομένα: οι πωλήσεις αυξάνονται σταθερά.
Και παρόλο που δεν είναι ένα καλλυντικό που θα αναζητήσουν προληπτικά οι καταναλωτές στην Ισπανία, το αγοράζουν «επειδή τα οφέλη του είναι πολλαπλά. Στην πραγματικότητα, είναι το αγαπημένο προϊόν τελετουργίας αρωμάτων, πάνω από την κρέμα ή το αποσμητικό», εξηγούν. Και οι συγκεκριμένες εκδόσεις για μαλλιά επίσης ενυδατώνουν και χαρίζουν λάμψη και τα κάνουν μεταξένια (είναι η πολυλειτουργικότητα που χρειαζόμαστε το 2025, έτσι;).
Ένα κόλπο εφαρμογής
«Οι Γαλλίδες δεν θέλουν να μυρίζουν γλειφιτζούρια ή απορρυπαντικό πιάτων. Θέλουν να μυρίζουν σαν το άρωμά τους», είπε ο στυλίστας David Mallet από το Παρίσι κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο περιοδικό W. Μια δήλωση πρόθεσης που δίνει μεγαλύτερο πλαίσιο στην αντίληψη που έχουν οι Γαλλίδες για το άρωμα.
Για να το χρησιμοποιήσετε όπως αυτές, οι ειδικοί της Givenchy στην Ισπανία συμβουλεύουν να το εφαρμόζετε πάντα τουλάχιστον 20 εκατοστά από τα μαλλιά για να αποφύγετε να βραχούν ή να αφήσετε υπολείμματα. Έτσι και μόνο τότε θα μπορούμε να αφήνουμε ίχνη μυρωδιάς σαν αυτά και να μυρίζουμε το άρωμά μας όλη μέρα.
Πηγή: Vogue España