Μια βιογραφική ταινία αφιερωμένη στη θρυλική ηθοποιό των Rome, Open city και The Rose Tattoo, Anna Magnani, βρίσκεται υπό ανάπτυξη από την Indiana Production, την εταιρεία με έδρα το Μιλάνο και τη Ρώμη που βρίσκεται πίσω από το επερχόμενο δράμα περιόδου του Netflix The Leopard.

Με τίτλο Anna, τη σκηνοθεσία της παραγωγής θα αναλάβει ο Alessio Cremonini (On My Skin), ο οποίος συνυπογράφει το σενάριο με την ηθοποιό Olivia Magnani, εγγονή της αείμνηστης ηθοποιού και κόρη του μονάκριβου γιου της Luca Magnani.

Η ταινία θα επικεντρωθεί στη Magnani σε μια κομβική περίοδο της ζωής της μεταξύ των τέλους της δεκαετίας του 1950 και των αρχών της δεκαετίας του 1960, όταν ο γιος της ηθοποιού ενηλικιωνόταν και εκείνη αγκάλιαζε έναν νέο ρόλο ως μητέρα στο δράμα του 1962 Mamma Roma του Pier Paolo Pasolini. Τα γυρίσματα της ταινίας έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν το 2025, με το κάστινγκ στα πρώτα στάδια του ρόλου της Magnani και πολλών άλλων διάσημων προσωπικοτήτων από τον κινηματογραφικό και καλλιτεχνικό κύκλο της Ιταλίας που διέσχισαν το μονοπάτι της ηθοποιού.

Έχοντας κατακτήσει για πρώτη φορά φήμη στο νεορεαλιστικό κλασικό έργο του Roberto ​​Rossellini του 1945, Rome, Open City, η Magnani έγινε μία από τις σημαντικότερες ηθοποιούς της Ιταλίας μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, συνεργαζόμενη επίσης με τον σκηνοθέτη στα L’Amore: The Human Voice και The Miracle and Volcano. Περαιτέρω κορυφαία στιγμιότυπα της καριέρας της στις αρχές της δεκαετίας του 1950 περιλάμβαναν το Bellissima του Luchino Visconti και το The Golden Coach του Jean Renoir.

Η Magnani πέρασε επίσης χρόνο στο Χόλιγουντ, κερδίζοντας ένα Όσκαρ για την ερμηνεία της στο The Rose Tattoo (1955), βασισμένο στο έργο του Tennessee Wiliams. Εμφανίστηκε δίπλα στον Anthony Quinn στο Wild Is The Wind (1957) του George Cukor, για το οποίο ήταν επίσης υποψήφια για Όσκαρ, και συμπρωταγωνίστησε στο The Fugitive Kind (1960) με τον Marlon Brando.

Πίσω στην Ιταλία, η Magnani ξεκίνησε ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα της με τον ρόλο της ως πόρνη αποφασισμένη να δώσει στον γιο της μια καλύτερη ζωή στο Mamma Roma (1962) του Pier Paolo Pasolini. Στο πλαίσιο της δουλειάς της, η ηθοποιός είχε τη φήμη ως ελεύθερο πνεύμα, που μεγάλωσε μόνη της τον μονάκριβο γιο της Luca Magnani, έχοντας χωρίσει από τον ηθοποιό πατέρα του πριν από τη γέννησή του το 1942. Αμφισβήτησε επίσης τις συμβάσεις γύρω από γυναικείους ρόλους, εμφανίσεις και τα γεράματα, δηλώνοντας περίφημα: «Καθώς μεγαλώνω, δεν θέλω να δείχνω νεότερη, θέλω να φαίνομαι πιο ευτυχισμένη».

Σε μια κυκλοφορία, η Indiana Production είπε ότι η ταινία θα είναι: «ένα ταξίδι στο χρόνο χωρίς νοσταλγία, εξερευνώντας τι σημαίνει να είσαι σύγχρονη ηθοποιός και καλλιτέχνιδα: μια αντι-ντίβα, αυτόνομη, ασεβής. Πάντα κοντά στο κοινό της. Ήταν η πρώτη ηθοποιός που έσπασε το φράγμα του να είναι ανέγγιχτη, πήδηξε από την οθόνη για να σταθεί ανάμεσά μας».

Ο Cremonini έκανε πάταγο με το δράμα αστυνομικής βαρβαρότητας του 2018, On My Skin, το οποίο έπαιξε στη Βενετία, με άλλα credits μαζί, όπως με τις ταινίες female-based ταινίες για τον πόλεμο στη Συρία, Prophets και Borders. «Η Anna Magnani δεν ήταν απλώς μια ηθοποιός αλλά μια δύναμη της φύσης που ξανάγραψε τους κανόνες του κινηματογράφου και της γυναικείας αναπαράστασης στη μεγάλη οθόνη. Με αυτή την ταινία, θέλουμε να απεικονίσουμε την ελεύθερη και απόλυτα μοντέρνα ψυχή της», είπε ο Cremonini.

Η εγγονή Magnani θα αξιοποιήσει τα εκτεταμένα προσωπικά αρχεία της οικογένειάς της για το έργο που έχει την πλήρη υποστήριξη του πατέρα της. «Το να φαντάζεσαι και να γράφεις αυτή την ταινία είναι σαν να προσπαθείς να ερμηνεύσεις και να αποκρυπτογραφήσεις την ουσία μιας πολύπλοκης, βαθιά μυστηριώδους και επαναστατικής ηθοποιού, που βοήθησε να διευρυνθούν οι ορίζοντες ανδρών και γυναικών πολύ πριν από τον φεμινισμό», είπε.

Ο συν-επικεφαλής της Indiana Production, Fabrizio Donvito, ο οποίος είναι ο κύριος παραγωγός του έργου, είπε ότι στόχος ήταν να αποτυπωθεί η ζωή «μιας γυναίκας που ήταν εξαιρετική για την εποχή της». «Ήταν εντελώς ελεύθερη και ανεξάρτητη και έχτισε μια καριέρα και ένα σύνολο δουλειάς που ήταν εξαιρετικό για μια γυναίκα εκείνη την εποχή», είπε.

Οι πρόσφατες ταινίες μεγάλου μήκους για την Indiana Production περιλαμβάνουν το Marko Polo της Elisa Fuksas, το Romeo è Giuletta του Giovanni Veronesi και το Lubo του Giorgio Diritti. Η εταιρεία έχει επίσης συνεργαστεί στενά με μια σειρά από πλατφόρμες τα τελευταία χρόνια σε παραγωγές όπως το The Leopard, αλλά ο Donvito λέει ότι η φιλοδοξία με την ταινία Anna είναι να κάνει μια μεγάλη κινηματογραφική ταινία. «Η Anna Magnani πρέπει να είναι στον κινηματογράφο, στη μεγάλη οθόνη, όπου μεγάλωσε», λέει.

Πηγή: Deadline

[mc4wp_form id="278"]