Αν έχετε παρακολουθήσει μανιωδώς τη διασκευή της Disney+ για το αξέχαστο “bonkbuster” της Jilly Cooper “Rivals”, δεν είστε μόνοι. Ευτυχώς, η Burberry συναισθάνεται το πνεύμα της Μεγάλης Βρετανίας και φέρνει μια μεγάλη δόση ευχαρίστησης για τις γιορτές.
Για να τιμήσει την εορταστική περίοδο, η μάρκα επανένωσε τους πρωταγωνιστές των Rivals – και τους καλύτερους συντρόφους της πραγματικής ζωής – τον Rupert Campbell-Black (Alex Hassell) και τον Tony Baddingham (David Tennant) ακριβώς στην ώρα τους για τα Χριστούγεννα. Στην τελευταία καμπάνια της Burberry, το τολμηρό δίδυμο κυκλοφορεί συνοδευόμενο από μια γιορτινή γκάμα με ομπρέλες, κασκόλ και διαχρονική ραπτική της φετινής σεζόν, με ρούχα αδιάβροχης κληρονομιάς, καθώς σηκώνουν στοίβες από δώρα τυλιγμένα με Burberry καρό και βουτούν σε ένα ταξί.
Γυρισμένη στους δρόμους του Bloomsbury στο Λονδίνο, η καμπάνια “Wrapped In Burberry” διοχετεύει τη χαρά του να περάσετε τις διακοπές με αγαπημένα πρόσωπα, με φίλους παλιούς και νέους. Ανάμεσά τους είναι οι Herschel και Lilly Stoller, μακροχρόνιες πελάτισσες των οποίων η σχέση με το brand διαρκεί πάνω από δύο δεκαετίες, καθώς και ο γεννημένος στη Νιγηρία, καλλιτέχνης με έδρα το Λονδίνο, Slawn, ο οποίος εμφανίζεται με τη σύντροφό του Tallula Christie και τα δύο τους παιδιά, Beau and Baby. Τυλιγμένοι με κλασικά Burberry, ενσωματώνουν τη ζεστασιά και το πνεύμα της κοινότητας της εορταστικής περιόδου.
Συμπίπτοντας με τη διασκεδαστική εορταστική καμπάνια, η Burberry παρουσιάζει μια νέα εικονική εμπειρία δοκιμής κασκόλ. Οι αγοραστές μπορούν τώρα να εξερευνήσουν την επώνυμη εκδοχή κασμίρ και τα κασκόλ από μαλλί αλπακά της μάρκας σε περισσότερες από 50 αποχρώσεις στο διαδίκτυο, στα καταστήματα και στις δικές τους συσκευές σε αυτά, διευκολύνοντας πιο από ποτέ την εύρεση του τέλειου κομματιού για να συμπληρώσει κάθε χειμερινή γκαρνταρόμπα.
Ένα είναι το σίγουρο: Δεν μπορούμε να σταματήσουμε να κοιτάμε το βίντεο της καμπάνιας! Δείτε το εδώ.
Πηγή: Elle UK