Αρκετές αεροπορικές εταιρείες κάνουν βήματα προόδου στα φιλικά προς τα κατοικίδια ταξίδια, αλλά μερικές ξεχωρίζουν για τη δέσμευσή τους προς τους fluffy επιβάτες.

Η Air Canada προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα με άνετες ταξιδιωτικές επιλογές και αποκλειστική υποστήριξη. Το JetBlue παρέχει μια απλοποιημένη και οικονομικά προσιτή προσέγγιση, καθιστώντας τα ταξίδια με κατοικίδια προσιτά σε πολλούς.

Ωστόσο, πρόσφατα η Turkish Airlines πρωτοστάτησε με το καινοτόμο πρόγραμμα της, με μια μοναδική συνεργασία με την Aaron’s Animals. Αυτή η συνεργασία κατέληξε σε ένα συγκινητικό βίντεο που παρουσιάζει το ταξίδι του Michael the Cat στην Κωνσταντινούπολη, υπογραμμίζοντας την αφοσίωση της αεροπορικής εταιρείας στην άνεση και την ασφάλεια των κατοικίδιων.

Η viral καμπάνια όχι μόνο έχει αιχμαλωτίσει τις καρδιές των φιλόζωων σε όλο τον κόσμο, αλλά και έχει θέσει ένα νέο πρότυπο για τα φιλικά προς τα κατοικίδια αεροπορικά ταξίδια.

Ο κόσμος των ταξιδιών αλλάζει, αλλά δεν είναι αρκετά γρήγορος για τους γούνινους φίλους μας. Τα φιλικά προς τα κατοικίδια ταξίδια γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, αλλά αν έχετε προσπαθήσει ποτέ να φέρετε το κατοικίδιό σας σε ένα ταξίδι, ξέρετε ότι το «φιλικό προς τα κατοικίδια» είναι συχνά περισσότερο ένα τέχνασμα παρά μια πραγματικότητα.

Σίγουρα, μπορεί να βρείτε μια χούφτα ξενοδοχεία με μερικά επιπλέον κρεβάτια για κατοικίδια ή μια λιχουδιά κατά το check-in, αλλά ας είμαστε ειλικρινείς: δεν είναι αρκετό. Η νέα συνεργασία της Turkish Airlines με την Aaron’s Animals είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, γιορτάζοντας την ιδέα να ταξιδεύουμε με κατοικίδια και αναγνωρίζοντας πόσο αναπόσπαστα είναι στη ζωή μας.

Η Turkish Airlines κυκλοφόρησε πρόσφατα ένα δημιουργικό και χαλαρό βίντεο σε συνεργασία με το Aaron’s Animals, ένα δημοφιλές κανάλι YouTube με πάνω από 8 εκατομμύρια ακόλουθους, γνωστό για τα ιδιόμορφα βίντεό του με ένα διάσημο αιλουροειδές. Το βίντεο προωθεί το φιλικό προς τα κατοικίδια ταξιδιωτικό πρόγραμμα της αεροπορικής εταιρείας και έχει κερδίσει την παγκόσμια προσοχή και επαίνους για τη μοναδική και χιουμοριστική του άποψη για τα αεροπορικά ταξίδια με κατοικίδια.

Αυτή η ανάλαφρη καμπάνια όχι μόνο προωθεί τη δέσμευση της Turkish Airlines να διευκολύνει τα ταξίδια με κατοικίδια, αλλά επίσης προσελκύει το κοινό με μια συγκινητική αφήγηση που είναι δύσκολο να μην χαμογελάσει κανείς.

Περιπέτεια αιλουροειδών στην Κωνσταντινούπολη

Στο βίντεο, ένας γάτος που ζει στο Λος Άντζελες συνειδητοποιεί ότι έχει ξεχάσει τα γενέθλια του ξαδέρφου του στην Κωνσταντινούπολη και προσπαθεί να βρει τρόπο να στείλει ένα δώρο.

Μετά από μια ξεκαρδιστική ανταλλαγή με τον φίλο σκύλο του, ο οποίος προτείνει μια επίσκεψη αντί για δώρο, ο γάτος αντιμετωπίζει ένα νέο πρόβλημα – έχει έλλειμμα στην τράπεζα με υπόλοιπο αρνητικό $8. Παρά τα εμπόδια αυτά, ο γάτος ξεκινά ένα ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη.

Η ιστορία αναδεικνύει με χιούμορ την ευκολία να πετάς με κατοικίδια στην Turkish Airlines, προβάλλοντας διακριτικά τις ειδικές υπηρεσίες τους για επιβάτες που ταξιδεύουν με ζώα. Προς το τέλος του βίντεο, η αεροπορική εταιρεία τονίζει την ευκολία του ταξιδιού με κατοικίδια, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών χώρων check-in στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης ειδικά για κατοικίδια, στελεχωμένων από ειδικούς εκπαιδευμένους στο χειρισμό ζώων.

Δεδομένης της φήμης της Κωνσταντινούπολης για τις γάτες του δρόμου, το θέμα του βίντεο αντηχεί ακόμη περισσότερο στο κοινό, καθιστώντας το έναν κατάλληλο φόρο τιμής τόσο στη γοητεία της πόλης όσο και στη φιλική προς τα κατοικίδια προσέγγιση της Turkish Airlines. Η δημιουργική προσπάθεια έχει εκτιμηθεί ευρέως σε όλα τα αεροπορικά μέσα, με την ομάδα επικοινωνίας της Turkish Airlines να λαμβάνει επάξια επαίνους για την εκ των υστέρων προσέγγισή της στο μάρκετινγκ.

Αυτή η καμπάνια όχι μόνο δείχνει την αφοσίωση της Turkish Airlines στο να διευκολύνει τα ταξίδια με κατοικίδια, αλλά επίσης αναφέρεται έξυπνα στην κουλτούρα της Κωνσταντινούπολης που είναι φιλική προς τις γάτες, προωθώντας περαιτέρω την πόλη. Στο τέλος του βίντεο, οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων ενημερώνονται για τις υπηρεσίες μεταφοράς κατοικίδιων της αεροπορικής εταιρείας. Η δημιουργική προσέγγιση της Turkish Airlines επιδεικνύει μια στρατηγική μάρκετινγκ που απευθύνεται στους φιλόζωους σε όλο τον κόσμο, ενισχύοντας την παγκόσμια απήχηση της αεροπορικής εταιρείας.

Οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων δεν θέλουν απλώς ένα ταξίδι, θέλουν μια κοινή εμπειρία. Η εύρεση πραγματικά φιλικών προς τα κατοικίδια επιλογών ταξιδιού μπορεί να είναι εκπληκτικά δύσκολη. Οι αεροπορικές εταιρείες συχνά επιβάλλουν περιορισμούς στον αριθμό των επιτρεπόμενων κατοικίδιων, χρεώνουν υπέρογκα τέλη ή μεταφέρουν ζώα στο αμπάρι – μια αγχωτική εμπειρία για κάθε κατοικίδιο.

Ακολουθεί η σέσουλα για τις καλύτερες αεροπορικές εταιρείες που ανοίγουν το κόκκινο χαλί για τα κατοικίδιά σας, διασφαλίζοντας ομαλά ταξίδια από την απογείωση έως την προσγείωση: Το JetBlue έχει γίνει το αγαπημένο για τους ιδιοκτήτες κατοικίδιων για κάποιο λόγο. Όχι μόνο επιτρέπουν την επιβίβαση κατοικίδιων ζώων, αλλά έχουν κάνει και το παραπάνω μίλι για να δημιουργήσουν το JetPaws, ένα αποκλειστικό πρόγραμμα προνομίων για κατοικίδια που διασφαλίζει ότι ο γούνινος φίλος σας αισθάνεται σαν βασιλιάς. Με μόλις 100 $ ανά διαδρομή (το οποίο είναι αρκετά προσιτό στον κόσμο των αεροπορικών εταιρειών), το κατοικίδιο ζώο σας μπορεί να απολαμβάνει προνόμια όπως μια άνετη τσάντα μεταφοράς κατοικίδιων για το ταξίδι.

Επιπλέον, με πτήσεις από το Πεκίνο προς το Παρίσι και σχεδόν κάθε άλλη μεγάλη πόλη ενδιάμεσα, η Air Canada κάνει τα παγκόσμια ταξίδια με κατοικίδια παιχνιδάκι. Τι τους ξεχωρίζει; Είναι απλό: Πρόσβαση στην καμπίνα για κατοικίδια. Εφόσον φτάσετε 30 λεπτά πριν από την αναχώρηση με το κατοικίδιο ζώο σας άνετο στον μεταφορέα του, είναι ευπρόσδεκτο στην καμπίνα μαζί σας.

Πηγή: Daily Sabah

[mc4wp_form id="278"]