Όταν ο Καναδός δημιουργός περιεχομένου Logan Moffitt δημοσίευσε μια συνταγή για αγγουροσαλάτα, κανείς δε φαντάζονταν τι θα ακολουθούσε. Κι όμως, με περισσότερους από 6,8 εκατ. followers στο TikTok, το παγκόσμιο κοινό έχει μαγευτεί από τα βίντεό του. Ξεκινώντας κάθε συνταγή με ένα ολόκληρο αγγούρι, ο Moffitt προσαρμόζει κάθε σαλάτα σε έναν διαφορετικό συνδυασμό γεύσεων, από kimchi μέχρι bagel με κρέμα τυριού σολομού.
Η ιδέα έχει εμπνεύσει ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να το δοκιμάσουν και οι ίδιοι, γεγονός που έχει οδηγήσει σε ελλείψεις στην Ισλανδία, αλλά ήταν καλά νέα για τους Αυστραλούς παραγωγούς αγγουριών. Ενώ πολλά λαχανικά ανεβαίνουν σε τιμές, οι τιμές για τα αγγούρια έχουν μειωθεί κατά 5,1% σε ετήσια βάση, χάρη στις καλές προμήθειες. Οι θετικές τάσεις στα σνακ αγγουριών και η επιρροή από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχει υποστηρίξει την αύξηση του όγκου της οικιακής κατανάλωσης αγγουριών κατά 8,6% το περασμένο έτος.
Στη μελέτη της Nielsen διακρίνουμε πως τα νεαρά μεταβατικά νοικοκυριά, ηλικίας 17-35 ετών, αύξησαν την κατανάλωσή τους κατά 32,5% σε ετήσια βάση. Αυτοί οι καταναλωτές έχουν και την ισχυρότερη επιρροή από το TikTok. Οι Αυστραλοί ξοδεύουν πολύ χρόνο στο TikTok και οι εταιρείες τους ακολουθούν, ξοδεύοντας εκατομμύρια σε διαφήμιση και μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ ο κλάδος των νωπών προϊόντων δαπανά λίγα χρήματα για μάρκετινγκ σε σύγκριση με τον υπόλοιπο κλάδο των τροφίμων, το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι θετικό για τον κλάδο των νωπών προϊόντων και μπορεί να αυξήσει την κατανάλωση, ιδίως στις νεότερες ηλικιακές ομάδες.
Καθώς όλο και περισσότερα νοικοκυριά χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να βρουν έμπνευση για συνταγές, ο κλάδος των φρέσκων προϊόντων μπορεί να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες για την προώθηση στην αγορά σε μια νέα γενιά καταναλωτών.
Πηγή: Cibum