Ο Dior έχει ορίσει την ηθοποιό Sonam Kapoor πρεσβευτή της επωνυμίας, αντικατοπτρίζοντας τις φιλοδοξίες της εταιρείας πολυτελείας στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά της Ινδίας. Η σταρ του Bollywood, η οποία έχει 35 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram, θα εκπροσωπεί τις συλλογές που δημιούργησε η Maria Grazia Chiuri, δημιουργική διευθύντρια γυναικείων ενδυμάτων στον Dior, σύμφωνα με αποκλειστικό του WWD.
«Μια πολυτάλαντη προσωπικότητα, η ηθοποιός, η παραγωγός και το fashion icon ενσαρκώνει στο εξής το θράσος, τη χάρη και την κομψότητα του στυλ του οίκου Dior, μια θηλυκότητα που επανεφευρίσκεται συνεχώς. Περισσότερο από ποτέ, αυτή η μοναδική συμμαχία γιορτάζει τους ισχυρούς πολιτιστικούς δεσμούς που έχουν ενώσει τον Dior και την Ινδία από την απαρχή του οίκου», ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο Dior.
Η Kapoor, που θεωρείται βασίλισσα του Bollywood, είναι κόρη του ηθοποιού και παραγωγού Anil Kapoor και της Sunita Kapoor, σχεδιάστριας κοστουμιών και πρώην μοντέλου. Έχοντας κάνει το ντεμπούτο της στην οθόνη το 2007 στο “Saawariya” του Sanjay Leela Bhansali, γνώρισε επιτυχία με ρομαντικές κωμωδίες, όπως το “I Hate Luv Storys” και υπερπαραγωγές όπως το “Prem Ratan Dhan Payo”. Η Kapoor κέρδισε επίσης την αποδοχή των κριτικών σε πιο δραματικούς ρόλους όπως το “Neerja”, την ιστορία του υπεύθυνου προσωπικού καμπίνας Neerja Bhanot, ο οποίος σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια της αεροπειρατείας της πτήσης 73 της Pan Am το 1986, αφού έσωσε τις ζωές πολλών ομήρων στο πλοίο.
Η ηθοποιός, η οποία είναι παντρεμένη με τον επιχειρηματία Anand Ahuja, ετοιμάζεται να επιστρέψει στην οθόνη του χρόνου μετά από ένα διάλειμμα καριέρας για να υποδεχτεί το πρώτο της παιδί. Η Kapoor έχει μετατρέψει τη δημοτικότητά της σε συνεργασίες με μάρκες όπως η L’Oréal Paris, η Zoya Jewels και η ωρολογοποιία IWC. Τακτική της πρώτης σειράς, έκανε επίσης μια εμφάνιση στο Παρίσι ως νύφη στο φθινοπωρινό σόου υψηλής ραπτικής του Ralph & Russo το 2017. Η εμφάνισή της στην έκθεση των πρετ α πορτέ ρούχων του οίκου Dior τον Σεπτέμβριο απέφερε συνολική αξία στα μέσα ενημέρωσης 2,7 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με το Launchmetrics.
Ο Dior κέρδισε για άλλη μια φορά την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού με συνολικό MIV 82,7 εκατομμυρίων δολαρίων, δήλωσε η εταιρεία έρευνας δεδομένων και πληροφοριών. Ο Dior παρουσίασε τη συλλογή του πριν το φθινόπωρο 2023 πέρυσι μπροστά στο Gateway of India, ένα από τα πιο αγαπημένα ορόσημα της Βομβάης, μια ευκαιρία να παρουσιάσει τη μακροχρόνια συνεργασία του με τα ατελιέ Chanakya της πόλης και το Chanakya School of Craft. «Είναι τιμή μου να είμαι μέρος της ιστορίας του Dior καθώς συνεχίζουν να ξεπερνούν τα όρια και να επαναπροσδιορίζουν τη δημιουργικότητα και την κομψότητα στον κόσμο της μόδας. Κάθε συλλογή τους παρουσιάζει ένα πραγματικά μοναδικό όραμα με περίπλοκη δεξιοτεχνία, που γιορτάζει την κληρονομιά με τρόπο που αντηχεί βαθιά με τη δική μου αίσθηση του στυλ», είπε η Kapoor.
«Αυτή η συνεργασία είναι ένα ακόμη βήμα στην όμορφη πολιτιστική συνέργεια που έχει συνδέσει τον Dior και την Ινδία όλα αυτά τα χρόνια, και είμαι ενθουσιασμένη να δω πού θα το πάμε στη συνέχεια», πρόσθεσε.
Η αγορά ειδών πολυτελείας της Ινδίας είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη στην Ασία και οι επωνυμίες ανταγωνίζονται για να υπογράψουν τοπικά πρόσωπα. Η Bulgari έχει αγοράσει την Priyanka Chopra, η Louis Vuitton συνεργάζεται με την Deepika Padukone και η Tiffany & Co. έχει ενώσει τις δυνάμεις της με τον Ranveer Singh.
Πηγή: WWD