Ένας μεταφορικός ιμάντας που έφερε πάνω του εφημερίδες, ευγενική προσφορά της καλλιτέχνιδας Goshka Macuga, υποψήφιας για το βραβείο Turner, ήταν ο πρωταγωνιστής της παρουσίασης της κολεξιόν SS25 της Miu Miu στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού.

Η εγκατάσταση της Macuga είχε τον τίτλο Salt Looks Like Sugar και περιγράφηκε σε μια δήλωση του οίκου ραπτικής ως «ένας αστερισμός στοιχείων για την αποκρυπτογράφηση της έννοιας της αλήθειας και της αναπαράστασής της». Το τυπογραφείο παρουσίαζε τεύχη της «The Truthless Times» στους τοίχους του χώρου καθώς τα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των ηθοποιών Willem Dafoe και Hilary Swank, περπατούσαν στο διάδρομο σαν οι πιο κομψοί υπάλληλοι γραφείου στον κόσμο.

Οι λεπτές ανατροπές της κοσμικότητας φαινόταν να ήταν η πρόθεση. Υπήρχαν σεμνά φορέματα μέχρι το γόνατο με φαρδιά αντιανεμικά και τοπ bandeau δεμένα γύρω από τον κορμό σαν πουλόβερ. Υπήρχε επίσης ένα σκηνικό που φώναζε την προειδοποίησή του κάτω από το νερό: «Τελειώματα ατελείωτα καθώς το μέλλον κινείται προς το παρελθόν».

Η άποψη ενός κυνικού θα ήταν ότι οι ειδήσεις, που έχουν καταρρεύσει και είναι αιματηρές, αξίζουν είτε αποφασιστικό σχολιασμό – όχι πιθανό σε επίδειξη μόδας – είτε να μείνουν έξω από τη συζήτηση.

Η Macuga με έδρα τη Βαρσοβία φτιάχνει γλυπτά, εγκαταστάσεις, κολάζ (τα αποκόμματα εφημερίδων είναι εμφανή σε αυτά) και ταπετσαρίες μεγάλης κλίμακας που υφαίνουν πολιτικά μηνύματα – «χάρτες μυαλού», όπως τους αποκαλεί. Μερικά από τα πιο δημοφιλή της έργα έχουν πάρει την τοποθεσία τους ως θέμα τους. Η επιτροπή του Walker Art Center του 2010, ερεύνησε τον πολιτιστικό αντίκτυπο του ίδιου του ιδρύματος.

Πηγή: ARTnews

[mc4wp_form id="278"]