Το προσωπικό μιας μεγάλης σιδηροδρομικής εταιρείας έχει λάβει επιπλέον εκπαίδευση για την προστασία των ευάλωτων επιβατών.

Η Northern, η οποία εκτελεί δρομολόγια σε όλη τη βόρεια Αγγλία, είπε ότι υπάρχει ένας «αυξανόμενος αριθμός» επιβατών που «υπόκεινται σε κακοποίηση, εθισμό και εκφοβισμό, καθώς και μια σειρά από προβλήματα ψυχικής υγείας». Η πρωτοβουλία ακολουθεί περιστατικά στα δρομολόγια κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, συμπεριλαμβανομένου ενός περιστατικού στο οποίο ένας οδηγός διασφάλισε ότι ένας επιβάτης έλαβε ταχεία ιατρική περίθαλψη όταν αρρώστησε ενώ βρισκόταν στο δρομολόγιο.

Η εταιρεία είπε ότι το εκπαιδευτικό σεμινάριο θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά σε κάποιον που περνάει μια δύσκολη στιγμή. Η εκπαίδευση γίνεται από τη φιλανθρωπική οργάνωση Railway Children, η δουλειά της οποίας επικεντρώνεται στον εντοπισμό ατόμων που κινδυνεύουν και στη βοήθεια με πρώιμες μορφές παρέμβασης.

Τον Αύγουστο, ένας άλλος οδηγός βοήθησε ένα 13χρονο αγόρι που βρισκόταν σε ανάγκη σε μια υπηρεσία που κατευθυνόταν προς το Manchester Piccadilly, σύμφωνα με τον χειριστή.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, δύο μέλη του προσωπικού στο σταθμό του Blackburn επαίνεσαν για την εύρεση ενός εξαφανισμένου οκτάχρονου κοριτσιού, πρόσθεσε η εταιρεία.

Η Lisa Leighton, διευθύντρια προσωπικού της Northern με έδρα το York, δήλωσε: «Όλοι όσοι εργάζονται στον σιδηρόδρομο έχουν σημαντικό ρόλο να παίξουν στην υποστήριξη και την προστασία των ευάλωτων ανθρώπων που χρησιμοποιούν τα τρένα και τους σταθμούς μας. Μόνο τους τελευταίους τρεις μήνες, συνάδελφοι σε όλο το δίκτυό μας έχουν παρέμβει για να βοηθήσουν άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα σε πολλές περιπτώσεις. Τα μαθήματα κατάρτισης όπως αυτό που παραδίδουμε στους υπαλλήλους μας θα μπορούσαν να κάνουν τη διαφορά σε κάποιον που περνάει δύσκολες στιγμές».

Πηγή: BBC

[mc4wp_form id="278"]