Ένας 13χρονος μαθητής κατασκεύασε ένα ρομπότ Lego που μπορεί να λύσει έναν κύβο του Ρούμπικ.

Ο Ruarcc, από το κολέγιο St Malachy στο βόρειο Belfast, έκανε για πρώτη φορά βήματα για να δημιουργήσει πρωτότυπα ρομπότ που λύνουν παζλ στο δεύτερο έτος στο σχολείο του, σε ηλικία 12 ετών. Αυτό κατέστη δυνατό αφού το σχολείο παρουσίασε τον δημιουργικό κόμβο ψηφιακής τεχνολογίας (CDTH) πέρυσι. Η δασκάλα Clare McGrath σχολίασε ότι «δεν πίστευε» ότι το ρομπότ του Ruarcc θα λειτουργούσε στην αρχή.

Ο Ruarcc είπε στο BBC News NI ότι ήταν «απογοητευτικό», αλλά εργάστηκε για να το βελτιώσει. «Οι άνθρωποι τείνουν να εκπλήσσονται που μπορεί να λύσει έναν. κύβο», είπε. «Τώρα που λειτουργεί, είναι πραγματικά ικανοποιητικό και αισθάνομαι υπέροχα». Ο Ruarcc είπε ότι έχει ήδη βάλει τα βλέμματά του σε μια μελλοντική καριέρα στον κλάδο της πληροφορικής, πιθανώς ως μηχανικός λογισμικού. Η δημιουργία του χρησιμοποιεί 5.000 γραμμές κώδικα Python και μπορεί να λύσει το παζλ από οποιαδήποτε προκαθορισμένη παραλλαγή χρησιμοποιώντας αισθητήρες χρώματος.

Μετά την έναρξη του κόμβου δημιουργικής ψηφιακής τεχνολογίας, το κολέγιο ξεκίνησε ένα νέο πρόγραμμα σπουδών στο Τρίτο Βασικό Στάδιο. Αυτό περιελάμβανε τον προγραμματισμό ρομπότ Lego, όπως του Ruarcc’s, χρησιμοποιώντας κωδικοποίηση βασισμένη σε μπλοκ.

Η Clare McGrath είναι η ανώτερη ηγέτιδα για δημιουργικές δεξιότητες στο κολέγιο. Η κ. McGrath είπε ότι οι μαθητές, αφού είχαν τα βασικά, είχαν τη δυνατότητα να εξερευνήσουν διαφορετικές μεθόδους προγραμματισμού στο διαδίκτυο για να μάθουν περισσότερα από όσα είχαν στην τάξη. «Μερικά από τα αγόρια είχαν την ευκαιρία να πάρουν κιτ στο σπίτι τους. Είπα, φτιάξε αυτό που θέλεις… εντυπωσίασε με», είπε. «Μου έδειξε ότι λειτουργεί. Υπάρχουν 5.000 γραμμές κώδικα Python και ανεξάρτητα από τον τρόπο που τον ανακατεύετε, το ρομπότ θα το λύσει και είναι πολύ εντυπωσιακό. Η δημιουργικότητα είναι μια καταπληκτική δεξιότητα, επομένως πρέπει να παρέχουμε ευκαιρίες στο σχολείο για να δούμε πού μπορούν να οδηγήσουν τα πράγματα – αυτό χτίζει τους καινοτόμους του μέλλοντος».

Ήταν ο διευθυντής του σχολείου, Paul McBride, που έθεσε την ιδέα του νέου κόμβου. Ήθελε να ανακαινίσει ένα παλιό θέατρο διαλέξεων και η ιδέα κέρδισε την υποστήριξη της Φιλανθρωπικής Εταιρείας του Belfast και του Ιδρύματος James Kane. Ο νέος κόμβος έχει τεθεί στη διάθεση των μαθητών και του προσωπικού από σχολεία σε όλο το βόρειο Belfast για να αναπτύξουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες. Ο κ. McBride είπε: «Έχουμε 10 ή 11 γυμνάσια σχολεία από το βόρειο Belfast που έρχονται εδώ και θέλουμε να τον χρησιμοποιήσουν όλοι. Μέχρι το τέλος του τρίτου έτους μας, θα έχουμε 6.000 φοιτητές και πάνω από 100 ανθρώπους προσωπικό που θα χρησιμοποιούν τις εγκαταστάσεις. Είναι στην πραγματικότητα μια πράξη που προωθεί την ισότητα στην πρόσβαση στην εκπαίδευση».

Πηγή: BBC

[mc4wp_form id="278"]