Ο Martin Scorsese ήταν ήδη fashion icon και τώρα, ήρθε η στιγμή να απολαύσει αυτόν τον χώρο ακόμα περισσότερο.
Ο δημιουργός ηγείται της τελευταίας καμπάνιας για την επωνυμία streetwear Kith, η οποία επιλέγει κατά κύριο λόγο διάσημα εμβληματικά αστέρια όπως ο Willem Dafoe και ο Steve Buscemi, για να ηγηθούν των διαφημίσεών τους. Σκεφτείτε την ιδιοφυΐα μάρκετινγκ επιπέδου SKIMS, αλλά ακόμη και η Kim Kardashian δεν μπορεί να ξεπεράσει με τίποτα τον Scorsese ως πρωταγωνιστή μιας καμπάνιας μόδας.
Ο σκηνοθέτης του “Killers of the Flower Moon” εμφανίζεται στην πρώτη διαφήμιση του Kith για τον Giorgio Armani, σηματοδοτώντας την πρώτη συνεργασία στην ιστορία της εταιρείας Armani.
«Μέσα από το επαναστατικό και καθοριστικό έργο του στον κινηματογράφο, ο κ. Scorsese είναι ένα καλλιτεχνικό σύμβολο», αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση. «Είναι επίσης μακροχρόνιος φίλος του κ. Armani, κάτι που τον οδήγησε να σκηνοθετήσει το “Made in Milan” – ένα ντοκιμαντέρ για τη ζωή του σχεδιαστή και την ανάπτυξη της φίρμας. Η σταθερή εκπροσώπηση της γενέτειράς του, Νέας Υόρκης, είναι μια αξία που μοιράζεται και σέβεται ο συμπατριώτης του, Ronnie Fieg. Για αυτούς τους λόγους και όχι μόνο, ο Giorgio Armani και ο Kith είχαν την τιμή να συνεργαστούν μαζί του για να κάνουν το ντεμπούτο αυτής της συλλογής». Σε επιπλέον δόσεις της καμπάνιας θα πρωταγωνιστήσει ο LaKeith Stanfield ως «ο διασκεδαστής» και ο Pierce Brosnan ως «ο ταξιδιώτης». Ο Scorsese εμφανίζεται απλώς ως «ο καλλιτέχνης» στο παρακάτω βίντεο.
Ο ιδρυτής της Kith, Ronnie Fieg, δήλωσε στο GQ ότι ο Scorsese ήταν η τέλεια επιλογή casting για την καμπάνια, δεδομένης της σχέσης του με την Armani εδώ και δεκαετίες. «Ενώ βλέπετε τη θρυλική φωτογραφία του κυρίου Armani στα γυρίσματα του “Casino” να φτιάχνει το κοστούμι του Robert de Niro, γεννιέται η απορία: Ποιος μπορεί να αναπαραστήσει αυτή την ιστορία καλύτερα από τον Scorsese;» είπε ο Fieg.
Ο Scorsese σκηνοθέτησε πρόσφατα την καμπάνια ανδρικών αρωμάτων Bleu de Chanel για τη Chanel, την οποία χαρακτήρισε ως το «πιο δύσκολο» έργο του μέχρι σήμερα. Ο Timothée Chalamet και η Havana Liu Rose πρωταγωνίστησαν στη μικρού μήκους ταινία που επικεντρώθηκε στη σύγκρουση του ηθοποιού με τη λατρεία της διασημότητας.
Ο Scorsese χαρακτήρισε τη δημιουργία μιας διαφήμισης «έντονη» διαδικασία και εξήγησε γιατί η δημιουργία μιας διαφήμισης ενός λεπτού είναι ακόμη πιο δύσκολη, ακόμα και για τον ίδιο.
«Για να σκεφτείς να πεις μια ιστορία σε 60 δευτερόλεπτα, δεν έχει σημασία πόσο καιρό σκηνοθετείς και πόσο καιρό προσπαθείς να πεις ιστορίες. Είναι ίσως το πιο δύσκολο πράγμα να γίνει μέσα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα», είπε ο δημιουργός.
Πηγή: IndieWire / Φωτογραφίες: CQ