Η Rihanna είναι ο ορισμός του χρυσού. Τα μαλλιά της είναι μακριά και με μελί καραμελένιες νότες, με στρώσεις που πλαισιώνουν το πρόσωπο, κομμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να τονίζουν τα ζυγωματικά της. Στρώσεις από μαργαριτάρια σαμπάνιας σκαρφαλώνουν στο λαιμό της, πιθανότατα ως φόρος τιμής σε ένα πολυπόθητο κολιέ από την προσωπική της συλλογή, που σχεδιάστηκε από τον John Galliano για τον Dior τη δεκαετία του 2000.

Και μετά υπάρχει το δωμάτιο στο οποίο βρίσκεται – η επίχρυση Αίθουσα των Καθρεπτών των Βερσαλλιών – που εξυψώνει τη λαμπερή αύρα της. Όχι ότι το χρειάζεται πραγματικά. Ταιριάζει απόλυτα αυτή τη στιγμή: η τραγουδίστρια, ηθοποιός, επιχειρηματίας, μητέρα δύο παιδιών και πολλά άλλα είναι επίσημα το νέο πρόσωπο και μούσα του αρώματος J’adore του Dior.

Το άρωμα J’adore ήταν εδώ και πολύ καιρό ξεχωριστό για τη Ri και την οικογένειά της – και όλα αυτά χάρη στη μαμά της. «Η μητέρα μου δούλευε σε ένα κατάστημα αρωμάτων», λέει αποκλειστικά στη Vogue. «Έφερνε στο σπίτι τους δοκιμαστές του J’adore όταν ήταν σχεδόν άδειοι, οπότε υπήρχε πάντα ένα μπουκάλι στο σπίτι. Πάντα μου άρεσε αυτό το άρωμα».

Η πιο πρόσφατη επανάληψη του J’adore είναι το L’Or de J’ adore, φιλοτεχνημένο από τον Αρμένιο παιδί θαύμα Francis Kurkdjian, ο οποίος εντάχθηκε στον οίκο ως διευθυντής δημιουργίας αρωμάτων το 2021. Το περιγράφει ως «ήλιος που χτυπά την καμπύλη ενός ώμου» ενώ σε ένα ανθισμένο πάρκο είναι το μπουκέτο με γιασεμί, τριαντάφυλλο, υλάνγκ- υλάνγκ (κανάκα) , κρίνο της κοιλάδας και βιολέτα.

Η Rihanna είναι από καιρό φαν του Dior. Ήταν η πρώτη μαύρη πρέσβειρα του οίκου και οι ψίθυροι για μια πιθανή συνεργασία ξεκίνησαν για πρώτη φορά τον Ιανουάριο, όταν η τραγουδίστρια επέστρεψε στην Εβδομάδα Ραπτικής την άνοιξη του 2024 στο σόου του Dior. Στη συνέχεια, μέλη του Πολεμικού Ναυτικού με μάτια του αετού – eagle-eyed Navy members (έτσι αποκαλούν τους εαυτούς τους οι Rihanna stans – οι μεγάλοι fans δηλαδή ενός και μόνο σταρ) εντόπισαν το αστέρι στις Βερσαλλίες νωρίτερα αυτό το καλοκαίρι – όταν γυρίστηκε η εκστρατεία, με τον επί χρόνια φίλο της Steven Klein. «Οι Βερσαλλίες είναι μαγευτικές», λέει για τον χρόνο της εκεί. «Όλα είναι εκπληκτικά όμορφα. Ενσωματώνει τόση ιστορία και το μέγεθος της γαλλικής πολυτέλειας. Το να μπορείς να περιπλανηθείς εκεί νωρίς το πρωί ήταν ένα προνόμιο και μια εμπειρία που κόβει την ανάσα από την αρχή μέχρι το τέλος».

Η καμπάνια J’adore βασίζεται σε μια κληρονομιά 25 ετών, που προηγουμένως κοσμούνταν από λαμπερά πρόσωπα όπως την Carmen Kass και τη Charlize Theron.

Η Rihanna περιγράφει τη γυναίκα J’adore ως «όμορφη, δυνατή, σέξι και ανθεκτική ταυτόχρονα». Και είναι αυτονόητο, μιας και όλα αυτά τα πράγματα συνδέονται απόλυτα με την εμβληματική χρυσή απόχρωση που είναι συνώνυμη με το άρωμα. «Το J’adore είναι στενά συνδεδεμένο με τον χρυσό, μέσω του χρώματός του, του μπουκαλιού του και της εικόνας του. Πουθενά αλλού στον κόσμο δεν θα μπορούσε να σε περιβάλλει τόσο χρυσάφι όσο στις Βερσαλλίες. Είναι ένα όνειρο σε χρυσό!».

Πηγή: British Vogue

[mc4wp_form id="278"]